Er zijn maar weinig uitvindingen die kunnen evolueren als auto’s. Hoewel de eerste auto de oude grootmoeder nauwelijks kon overtreffen, zijn vandaag de eerste prototypes van zelfrijdende auto’s verschenen. Innovaties zijn snel na elkaar en de functies die vorig jaar nog innovatief waren, worden morgen vernietigd. Kunt u vaststellen welke van de volgende storingsfuncties en oude auto-onderdelen? Op automotive gebied zijn er weinig groenblijvende bomen qua functionaliteit. Door de voortdurende concurrentie tussen fabrikanten wisselen functies elkaar af en weet niemand wat er volgend jaar met ontwikkelaars zal gebeuren. Omdat het het ideale moment is om terug te kijken, hebben we het album opnieuw geopend om het opnieuw te beleven. Weet je nog …? … je het raam handmatig moet openen? In het verleden was het veel moeilijker om op stijlvolle wijze ramen te openen om frisse lucht te krijgen of politiecontroles uit te voeren. De enige optie is om de helft van de schouder uit de kom te verwijderen met een stok om hem af te koelen. Niet dat we heimwee hebben naar lichamelijk ongemak, maar nu voelt het mannelijker aan dan alleen maar op een knop drukken. … zonder veiligheidsgordel achter? Dit zal u misschien verbazen, maar veiligheidsgordels zijn optioneel geactiveerd. Fabrikanten hebben deze standaard pas sinds 1970 in auto’s geïnstalleerd, maar meestal alleen vooraan. Iedereen kan zoveel mogelijk gaan zitten, zoveel mogelijk. De tijden zijn echter veranderd en de politie besteedt tegenwoordig veel aandacht aan het vastmaken van veiligheidsgordels. Toen niet iedereen op zijn plaats klikte, weigerden veel moderne auto’s vandaag te vertrekken. … er auto’s met vier snelheden waren? In het minder verre verleden werden auto’s gemarkeerd met vier versnellingen. Stel je voor dat je in de derde versnelling op de snelweg moet rijden. Dit maakt de auto natuurlijk niet zuinig, want de motor moet meer benzine verbranden om een hoge snelheid te halen. Gezien uw bankrekening heeft u in deze periode misschien geen heimwee. … je de koffer moet openen met een hendel? Net als het handvat dat het raam opende, stierf het handvat van de kofferbak stil. Het was oorspronkelijk vervangen door een knop en vandaag heb je zelfs geen vinger nodig. Beweeg nu gewoon de voet aan de onderkant van het lichaam om een sensor te activeren om de doos voor je te openen. Zelfs als de behuizing gesloten is, is er weinig spierkracht nodig. Druk gewoon op de knop en de koffer sluit automatisch. … Moet de auto met gas geven? Misschien moet je er rekening mee houden dat vijf seconden cho-flow voldoende is om dit punt te illustreren. Voordat de aan / uitknop verscheen, was autorijden een kunst op zich. De gasklep regelt de luchttoevoer naar de motor zodat deze verbrandt met benzine. De motor kan alleen worden gestart als de beste combinatie tussen beide wordt bereikt. Welke oude auto-onderdelen maken je nostalgisch? Herinner je je de functies die in de auto waren ingebouwd en tegenwoordig niet meer worden gebruikt? Wij kunnen alle vragen voor u regelen en een redelijke prijs voor uw auto voorstellen!
|
https://auto-verkopen-belgie.com/nl/info/2de-hands/ |